close

[Intro]
There's no-one watching over me tonight and I'm afraid to turn out the lights

今晚這裡沒有人會看顧我..我很害怕把燈關掉
If I close my eyes, it'll all go away and I don't want to see it end this way

如果我閉上了眼..這一切都會消失..我不想看見一切以這種方式完結

[Verse 1]
There was a time when truth and trust meant so much more to each of us

曾經有一段時間..信任和真相和所有的夢想...對我們都很重要
And all the dreams that once we had have seen the sun and left us feeling bad

但有一次我們看完日落黃昏後...只留下傷感的感覺
Now the changing of the guard has left us feeling so damn hard

現在只剩下守護著這正在改變的一切..感覺很艱苦...
I'll keep my business, but I'm a little bit afraid

我會繼續保留著我的事情..但我有一點害怕
Through the years one thing hasn't changed

因為經過了這些年..只有一件事沒有改變

[Chorus]
Yeah, yeah, yeah-hey
I would run through fields of fire

我願意衝進火埸
I would crawl on broken glass

我願意在玻璃上爬行
Just to swim in your sea of devotion, just to have a second chance

只為了在你的情感上暢遊..只為了有第二次機會
That's all I ask

這就是我想問的

[Verse 2]
Now feeling good is not good enough, I know they've changed but not that much

現在好的感覺都不夠好..我知道他們有改變但沒有很多
Midnight time has left us feeling beaten up, I never was one who needs to give enough

午夜只留下疲憊不堪的感覺..我從來也沒有需要一些事幫我渡過孤獨的晚上..
I am not a hero who gets the girl, but if I had my chance to save the world

我不像英雄般得到自己的女孩..但如果我有機會拯救世界
I won't blow it now, I guess I'll understand

我不會放棄它..我想..我應該明白了...
This boy becoming a man

這男孩正在變成一個能倚靠的男人

[Chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()