close

I gave you my fingerprints

我給了你我的指紋
Left them all over you

讓它們全都圍繞著你
Tangled up in your sheets

纏繞在你的床單裡面
This heartache's the only proof

這心痛是唯一的證明
I gave you my fingerprints

我給了你我的指紋
Now just like you they're gone

現在它們像你一樣都走了
The man invisible

這個男人已經消失了
I'll be him from now on

從現在起..我就是他

The last time that I saw them

最後一次我見到它們
They were running through your hair

它們在你的頭髮中穿梭
You held one between your lips

有一個在你的嘴唇中停留
And brought another there

然後另一個也跟著
The last time that I saw them

最後一次我見到它們
I haven't seen them since

自從那時起我到現在也沒有見到它們..
No matter who or what I touch

無論我觸碰誰或事
I leave no evidence

我也沒有留下任何指紋
I gave you my fingerprints

我給了你我的指紋

I said I'd give you everything

我說過我會給你我的所有
But who thought you'd take it all

但誰會想到你會帶走了這一切
Does a promise really break

這承諾是否已經幻滅了?
If nobody sees it fall

如果沒有人看見這一切沉淪
A hard rain can't wash away

大雨也無法沖走一切
The taste of your memory

你回憶裡的味道
Don't know what I would do

我也不知道我會做什麼
If you should stop haunting me

若果你不是這麼令我難忘

The last time that I saw them

最後一次我見到它們
They were running through your hair

它們在你的頭髮中穿梭
You held one between your lips

有一個在你的嘴唇中停留
And brought another there

然後另一個也跟著
The last time that I saw them

最後一次我見到它們
Unbuttoning your dress

正在解開你的裙帶
Those pretty pictures in my head

這些美麗的晝面仍然在我的腦海裡
Are the only thing you left

這是你唯一有留下給我的東西
I gave you my fingerprints

我給了你我的指紋

That shiny box I gave to you

我給你那閃爍的盒子
Was all there was to me

是我過去全部的所有
All it was to you was just a faded memory

為你所做的一切..是否只不過是褪色的記憶?

I gave her my fingerprints

我給了你我的指紋
Guilty or innocent

是罪過或是無知?
I have to ask myself

我要問問自己
Would I do it all again

我會再做一次嗎?
Would I

我會嗎?

The last time that I saw them

最後一次我見到它們
They were running through your hair

它們在你的頭髮中穿梭
You held one between your lips

有一個在你的嘴唇中停留
And brought another there

然後另一個也跟著
The last time that I saw them

這是最後一次我見到它們
I haven't seen them since

自從那時起我到現在也沒有見到它們..
No matter who or what I touch

無論我觸碰誰或事
I leave no evidence

我也沒有留下任何指紋
I gave you my fingerprints

我給了你我的指紋

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()