close

I don't give a damn 

我根本不在乎
How it's supposed to be

它應該是怎樣
That might work for you

對你來說可以有用
It don't work for me

但我卻不

You write your truth 

你寫出你的真理
And I'll write mine

我寫出我的
One man's ceiling's 

一個人可以限制
Another man's sky high

另一個人的天空

Flying like an aeroplane

像飛機一樣在天上飛翔
Crying Like the lonely whistle of a long black train

像一列長黑火車的寂寞笛聲哭泣
Dance in the pouring rain , Spit in the eye of a hurricane

暴風雨中噴出的滂沱大雨中依然起舞
Who said life has got to be so cruel

誰說生活必然殘酷的?
Love's the only rule

愛才是唯一的規則

It's written in the scars

這活生生的寫在我的傷疤中
Where I fit in

我在哪裡才適合
It's going to hurt sometimes 

有時候卻要受點傷
You got to lose to win

你必須體驗輸贏

You've got your sins

你有你的罪
And I got mine

我也有我的
Sell your secrets kiss them all goodbye

跟你所有的秘密來個吻別

Flying like an aeroplane

像飛機一樣在空中飛翔
Alive like a lonely note from John Coltrane

像約翰·柯川的寂寞音律一樣活著
Run like it's a getaway

把這當作是一埸逃亡
Say those things that you shouldn't say

說一些你從來沒說過的話
Think about it wouldn't that be cool?

試想想...這不是更酷嗎?
If love's the only rule

若愛是唯一的

Might be a wrecking ball

或許是一個破壞球
Or just a wake up call

或只是一個喚醒來電
Don't matter where the peices fall

碎片在哪裡墜落也不重要

Wooooah, wooooah, wooooah

I'm gonna fly like an aeroplane

我要去像飛機一樣飛翔
Cry like the whistle of a long black train

像一列長黑火車的寂寞笛聲哭泣
Dance in the pouring rain

在滂沱大雨中卻可以起舞
I'm alive like a lonely not from John Coltrane

我要像約翰·柯川的寂寞音律一樣活著
Run like it's a getaway

把這當作是一埸逃亡
Say those things that you souldn't say

說一些你從來沒說過的話

Where love, love's the only rules

愛在哪裡.愛才是唯一
Yes love, love's the only rule

沒錯..就是愛..愛才是唯一的
Ah love, love's the only rule

是愛..愛才是唯一的
Love, only rule

愛..唯一的
Love's the only rule

愛是唯一的

Wooooah, wooooah , wooooah

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()