close

These seven days and nights

這七天的日與夜
Are always blending

總是結合在一起
This so called tragic life

這就是所謂悲慘的生活
So where's that happy ending

那麼完美的結局在哪裡?
Stuck at the traffic light

在交通燈上卡著
It's just the same old song

這只不過是一首充滿歲月的歌曲
I'm humming all the words

我哼出所有的字
But I won't sing along

但我不會把它唱出來
Listen

聽著
I need something different

我需要一些不同的事物
I'm tired of giving in

我厭倦放棄了
Time to start living

是時候開始再活過了

We're going to take back the night

我們去把那一夜奪回來
Surrender to me and save my life

都來投向我的方向吧..保守我的生命
Let's start a fire, let's start a fight

把火花擦光開始戰鬥了
We're going to take back the night

我們要把那一夜奪回來

Do you want to be

你是否想成為
Another casualty

另一名死傷者?
The one who stands his ground

當所有人都離開
When everybody leaves

站在他堅守立埸的那一位
It's time for taking sides

是時候要行動了
It's time to face the truth

是時候要而對真相了
Too late for turning back

要回頭已經太遲了
So whatcha going to do

所以..要怎麼做?
Listen

聽著
I need something different

我需要一些不同
There's no time for reason

沒有時間停留了
I'm tired of bleeding

我受夠了悲痛

We're going to take back the night

我們去把那一夜奪回來
Surrender to me and save my life

都來投向我的方向吧..保守我的生命
Let's start a fire, let's start a fight

把火花擦光開始戰鬥了
We're going to take back the night

我們要把那一夜奪回來

Listen

聽著
I need something different

我需要一些不同
I'm tired of dreaming

我受夠空想了
This time I'm screaming

這時候我要吶喊了

We're going to take back the night

我們去把那一夜奪回來
Surrender to me and save my life

都來投向我的方向吧..保守我的生命
Let's start a fire, let's start a fight

把火花擦光開始戰鬥了
We're going to take back the night

我們要把那一夜奪回來

Take back the night

把那一夜奪回來
We're going to take back the night

我們要把那一夜奪回來

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()