close

Misery likes company, I like the way that sounds 

悲苦就像公司一樣..聽起來我卻喜歡這種方式
I've been trying to find the meaning, so I can write it down 

我一直試圖去尋覓它的意思..所以我把他寫下來
Staring out the window, it's such a long way down 

凝望著窗外..發現還有很長的路要走
I'd like to jump, but I'm afraid to hit the ground 

我喜歡高高的感覺但我很害怕掉到地上

I can't write a love song the way I feel today 

我覺得我今天不能再寫關於愛的歌
I can't sing no song of hope, I got nothing to say 

我再也不能唱出愛的歌..我已經沒有什麼可以說了
Life is feeling kind of strange, since you went away 

自從你離開了以後..感覺人生已經變得很陌生
I sing this song to you wherever you are 

無論你在哪裡...我都要唱出這首歌給你
As my guitar lies bleeding in my arms 

尤如我的吉他躺在我的擁抱裡流著血

I'm tired of watching TV, it makes me want to scream 

我試過看電視..但它卻令我想尖叫
Outside the world is burning, man it's so hard to belive 

外面的世界在燃燒..雖然這很難去相信
Each day you know you're dying from the cradle to the grave 

由你出生到墓地..你知道每一天你都步向死亡
I get so numb sometimes, that I can't feel the pain 

我有時會變得麻木..因為我感覺不到痛苦

I can't write a love song the way I feel today 

我覺得我今天不能再寫關於愛的歌
I can't sing no song of hope, I got nothing to say 

我再也不能唱出沒有希望的歌..我已經沒有什麼可以說了
Life is feeling kind of strange, it's strange enough these days 

這些日子裡感覺人生已經變得很陌生..夠了...
I send this song to you, whoever you are 

無論你是誰...我把這首歌送給你
As my guitar lies bleeding in my arms 

尤如我的吉他躺在我的擁抱裡流著血

Staring at the paper, I don't know what to write 

我看著紙的時時候...我不知道我還能寫什麼
I'll have my last cigarette-well, turn out the lights 

我會把我最後一口熄滅
Maybe tomorrow I'll fell a different way 

或許明天我會以另一種方式下沉
But here im my delusion , I don't know what to say 

但在我的幻想中...我不知道怎樣說出來

I can't write a love song the way I feel today 

我覺得我今天不能再寫關於愛的歌
I can't sing no song of hope,I've got nothing to save 

我再也不能唱出沒有希望的歌..我沒有什麼值得去保留
And I can't fight the feelings buried in my brains 

我無法抵擋埋在我大腦中的感覺
I send this song to you, whoever you are 

無論你是誰...我把這首歌送給你
As my guitar lies bleeding

尤如我的吉他躺在我的擁抱裡流著血

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()