close

And there I stood just like a soldier

我像一個士兵一樣站在那裡
I was tough until I saw her

我很困苦..直到我見到了她
I said hello but she just turned away

我說你好..但她只轉身離開
Hey Romeo, whatcha doin 'with my girl?

唏..Romeo,你到底與我的女人在干麻?
Who are you using now? I turn and walk away

你現在到底是什麼身份?我轉了身離開
I'm gonna please her

我要去哄她使她高興
Now you can believe it

現在你可以相信了嗎?
I'll be there to catch her when she falls

當她失落時..我會在這裡扶著她

[Chorus:]
Here I am (on the edge of a broken heart)

我在這裡..(在你傷心失意時)
I'm a man (on the edge of a broken heart)

我是個能讓你依靠男人...(在你傷心失意時)
Here we stand (on the edge of a broken heart)

我們站在這裡.(在你傷心失意時)
So run if you can 'cause you know

所以走吧如果你可以..因為你知道
I'm a man on the edge (on the edge of a broken heart)

我是個在你身邊能依靠的男人...(在你傷心失意時)
I'm on the edge (on the edge of a broken heart)

我一直在你的身邊...(在你傷心失意時)

I'm on the outside, looking inside

我一直在外面...看著裡面
You're with him, whose on the wrong side now?

你與他..現在誰在錯的一方?
Do you still think of me?

你是否仍然想著我?
I've tried to call but no one answers

我試過打電話給你..但無人接聽
Two silhouettes, a private dancer

兩個黑色側影..一個私人舞技
The lights go dim as the music starts to fade away

隨著音樂開始消逝燈光黯淡下去
I'm the one who needs you

我是唯一需要你的人
Now you can believe it

現在你可以相信了嗎?
I'll be there to catch you when you fall

當你失落時..我會在這裡扶著你

[Chorus:]
You better believe I'm a man (on the edge of a broken heart)

你最好相信我是一個能依靠的男人..(在你傷心失意時)
Here I am (on the edge of a broken heart)

我在這裡..(在你傷心時)
And we stand (on the edge of a broken heart)

而且我們站在.(在你傷心失意時)
So run if you can 'cause you know

所以離開吧如果你可以..因為你知道
I'm a man on the edge (on the edge of a broken heart)

我是個在你身邊能依靠的男人..(在你傷心失意時)
I'm on the edge (on the edge of a broken heart)

我一直在你的身邊..(在你傷心失意時)

And when I hold out my hands

而且當我伸出我的手
I'll be reaching for you

我會抓緊你
I give it all that I've got

我所得到的都會給你
That's all I can do

這就是我能做的事
When you're waiting for love

當你在等待愛情時
I'll be waiting for you

我卻在等待著你

[Chorus:]
On the edge of a broken heart (on the edge of a broken heart)

在你的身邊(在你傷心失意時)
Only for you (on the edge of a broken heart)

只有為你(在你傷心失意時)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()