close

Well, it's closing time, I've got no place to go

好.現在快關門了..但我卻沒有地方可以去
No, I'm not tired, nobody's waiting at home

不是啊,,我不累...也沒有人在家等著我,.,
Hey, what about you? Looks like you're leaving alone

唏..你呢?看來你也自己一個走吧?
Guess that makes two, me and you

看來現在有我和你兩個了..

By the way, my name's Jones

怎樣也好....我叫Jones
Hey, I know a place, it's not far from here

唏..我知道有個地方離這裡不遠..
That's my dented red Chevy out front

在門前的紅色車是我的,,
You can follow me there

你可以跟著我到那裡

There's no neon lights

這裡沒有招牌
It don't stink of beer

也沒有臭的啤酒
It's just a mile up the road

只有一公里路左右
It's just a minute from here

離這裡只有大概一分鐘

These arms are open all night

這雙手臂是通霄營業的
If you need someone to talk to

如果你需要找人傾訴
A hand to hold onto and if it feels right

如果這感覺對了..就用手抓緊不要放手
These arms are open all night

這雙手臂是通霄營業的

Now the band is through, they're breaking down the drums

現在那個樂隊有問題要暫停了..他們弄壞了鼓
The took the singer's keys, man, he was really drunk

這個主唱歌手他也真的很醉了
They're turning on the lights, we can't stay here no more

他們把燈打開..我們不能再留下了
Yeah, I can take a hint, find my way out the door

沒事..我可以跟住指示找到離開的路

So what do you think?

所以你覺得如何?
Hey, are you going my way?

唏..你是不是跟我走?
There's still a whole lot left to this night

這晚仍然有一大堆東西剩下
Baby, what do you say?

寶貝..你說什麼?

These arms are open all night

這雙手臂是通霄營業的
If you need someone to talk to

如果你需要找人傾訴
A hand to hold onto and if it feels right

如果這感覺對了..就用手抓緊不要放手
These arms are open all night

這雙手臂是通霄營業的

God only knows how long it's been that I been this lonely

神就知道我有多久一直都這麼寂寞
Back there at the stop sign

在停車指示牌的後面
I see her headlights

我看到她的車頭燈
I think she's coming with me

我覺得她要跟著我

These arms are open all night

這雙手臂是通霄營業的
If you need someone to talk to

如果你需要找人傾訴
A hand to hold onto and if it feels right

如果這感覺對了..就用手抓緊不要放手
These arms are open all night

這雙手臂是通霄營業的
They're open all night

他們是通霄營業的

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()