close

So you packed your bags you said you're leaving tonight

你收拾了你的手袋..你說你今晚便要離開
You got to catch the last train to the pixie lights

你要趕上最後的一班去pixie lights的火車
It's your life, better get on board

這是你的生活..快點趕上
Got all dolled up in your Sunday shoes

你的裝扮配休閒鞋打扮得很漂亮
You got that lipstick on, nothing to lose

你再塗上口紅..沒法輸
Except me, baby,singing the blues

除了我情緒低落..寶貝..
So go on now just walk away,baby

所以現在去吧..只需離開..寶貝
Don't look back, you just drive me crazy,baby, baby, baby, baby

不要回頭..你只會使我更瘋狂更想念你..寶貝

[Chorus]
Don't worry about me

不要搶心我
I'll get along I'm like a neon sign that's always on

我懂得自己一個..我會像一個霓虹燈一樣照耀著你
It's alright

沒問題的
I'm open all night

我24小時都在
I'll be here waiting no matter how long

我會在這裡等你的..無論要多久
I'll keep the jukebox playing our favorite song

我會一直讓唱片機一直唱著我們喜愛的歌曲
Hey, if you're lonely

唏~如果你感到寂寞
I'm open all night

我隨時都在
Open all night

隨時侯命
I'll never turn out the lights

我不會把燈關上
Open all night

24小時都在

[Verse 2]
You wave goodbye said baby, good luck

你揮手告別說再見..寶貝,,祝你好運
You better chase your dreams before they rust

你最好在它們之前生鏽前追逐自己的夢想
Get what you can and hope it's enough

發揮到你的能力和希望..這就已經足夠了
Go on now, you're on your way, baby

現在就去吧..你有你自己的路..寶貝
Break some hearts, hearts can break easy - baby

觸動一些人的內心..讓它們更容易恢復過來
Baby, baby, baby
寶貝..寶貝

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()