close

undefined

if I would give up tomorrow

如果我願意放棄明天
And die for one yesterday

和願意為了一個人死在昨天
I'd lie, beg, steal and borrow

我願意說謊,乞求,偷竊和借
To hear you whisper my name

來換取你在我耳邊說出我的名字

Tonight there ain't no miracles

今晚這裡沒有奇蹟發生
Washing up on this beach

海浪沖上這個沙灘
The angels left here long ago

天使離開這裡很久了
But I still believe

但我仍舊相信

That maybe someday

也許在某一天
I will hold your hand

我會率著你的手
And maybe someway

也許用某種方式
We'll trace our footsteps in the sand

我們會在海灘上跟隨著我們走過的路
And just walk away

一路走一路走......
Maybe someday

也許在某一天.....

Now I don't know how a heart beats

現在我不知道我的心怎樣跳動
But I sure know how one breaks

但我確實知道它如何破碎
Remember how I used to hold you

還記得怎樣把你抱著
To share every breath that you'd take

去分享你的每一口氣

How can I forget You're every tear that I cry?

我怎能忘記你為我流的每一滴淚
I know you're coming back

我知道你會回來的
You never kissed me goodbye

因為你沒有吻我就離開了

That maybe someday

也許在某一天
I will hold your hand

我會率著你的手
And maybe someway

也許用某種方式
We'll trace our footsteps in the sand

我們會在海灘上跟隨著我們走過的路
And just walk away

一路走一路走......

They say that nothing lasts forever

他們說沒有什麼可以永久
But we know our two hearts beat together

但我卻知道我們的心如何一起跳動
And though you're far away, every night I pray

雖然你在很遠很遠,但我仍每晚祈求
Maybe someday, someday

在某一天.......

Maybe someday

也許某天
I will understand

我會明天
Maybe someway

或許是某些方式
We'll trace these footsteps in the sand

我們會在海灘上跟蹤著這些腳印

Just walk away

一路慢步,,,,,,,

Maybe someday

也許在某天....

Maybe someday

也許在某天....

Maybe someday

也許在某天....


Maybe someway

或以某種方式......

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()