undefined

It might be hard to be lovers
這或許很難成為情人
But its harder to be friends
但更難成為朋友
Baby pull down the covers
寶貝,...除下你的防護膜
Its time you let me in
這刻你讓我進來...
Maybe light a couple candles
或許點亮情侶蠟燭
Ill just go ahead and lock the door
我會去鎖上門
If you just talk to me baby
如果你只是想跟我聊天
Til we aint strangers anymore
直到我們都不再陌生

Lay your head on my pillow
讓你的頭躺在我的枕頭
I sit beside you on the bed
我就坐在你的身邊
Dont you think its time we say
難道你不覺得這刻我們說
Some things we havent said
一些以往我們沒說過的話
It aint too late to get back to that place
回到那個地方都不會太遲
Back to where, we thought it was before
回到哪裡?我們之前甜蜜的時候....
Why dont you look at me
為什麼你不看我一眼?
Til we aint strangers anymore
直到我們都不再陌生....

Sometimes its hard to love me
有時候是很難去愛我
Sometimes its hard to love you too
但有時候也一樣很難去愛你
I know its hard believing
我知道很難去相信
That love can pull us through
這段愛會帶我們走過
It would be so easy
這或許是很容易
To live your life
活在你自己的生命中
With one foot out the door
伸出一步離開這房門
Just hold me baby
只需要抱著我..寶貝
Til we aint strangers anymore
直到我們都不再是陌生人

Its hard to find forgivness
這樣很難得到寬恕
When we just run out of lies
當我們的謊話跑出來
Its hard to say youre sorry
這很難去說聲對不起
When you cant tell wrong from right
當你不能將錯說成對
It would be so easy
這將會很容易
To spend your whole damn life
去耗光你該死的一生
Just keeping score
就像是保留紀錄一樣
So lets get down to it baby
所以就讓我們一起去做
There aint no need to lie
不再需要什麼籍口

Tell me who you think you see
你就告訴我你看到了什麼
When you look into my eyes
當你看著我的雙眼
Lets put our two hearts back together
讓我們兩顆心走回到一起
And we'll leave the broken pieces on the floor
還有離開這些在地上傷心的碎片
Make love with me baby
讓我們相愛..寶貝
Til we aint strangers anymore
直到我們不再陌生...............
We're not strangers anymore
We're not strangers
We're not strangers anymore

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Bon Jovi歌詞翻譯 的頭像
    Bon Jovi歌詞翻譯

    Bon Jovi 中文歌詞 歌詞翻譯

    Bon Jovi歌詞翻譯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()