undefined

Everyday I wake up with my back against the wall

每一天起來我都需要背向牆上
Anytime you get up someone wants to see you fall
因為任何時候都會有人想看你倒下

If you're afraid to lose it all, you're never gonna win

如果你永遠都害怕失去任何事,你永遠都不會得到成功的滋味
I'll be giving you the finger ,sticking out my chin

我很有自信地向你伸出我的手指
Boom, boom, boom


Here comes

到這裡來

Boom, boom, boom

 

Here comes the knockout,

來這裡的淘汰賽
my time is right now

現在就是屬於我的時刻
turning your lights out

把你的光茫熄滅
I'm throwing down

我正向你挑戰

Here comes the knockout,

這裡的淘汰賽
Until the last round

直到最後一回合
I'm throwing down.

我都會全力以赴
Go start a fire, go start a fight
來點起燃火,開始屬於自己的戰鬥

No regrets, this is your life 
不要後悔, 這是你自己的人生

Here comes the knockout,

到這裡擊倒
Until the last round

直到最後一回合
I'm throwing down.

我都會全力以赴


Are you living in a nightmare

你是否生活在惡夢之中
or are you living in a dream?

或是活在夢想之中?
Do you stand for something?

你有沒有為了一些東西去堅持
Will you fall for anything?

你願意去嘗試一些事而跌倒嗎?
It's easier to count me out but you can count me in

這很容易可以不用理我,但你可以聽聽我的
Cause I’m giving you the finger ,Sticking out my chin

因為我很有自信向你伸出我的手指
Boom, boom, boom

Boom, boom, boom


Here comes the boom, boom, boom

到這裡來Boom, boom, boom
Down, down, down


Down, down, down


Throwing down


Down, down, down


Did you really live your life?

你是否真的活出自己的人生?
Or did it pass you by?

或許許多事都只從你身邊溜走?
What's it take to tell yourself

告訴你自己你是什麼東西
You really were alive

你是會活出真生命
Look me in the eye

看著我的眼晴

Here comes the knockout,

這裡的淘汰賽
my time is right now

現在就是屬於我的時刻
turning your lights out

把你的光茫熄滅
I'm throwing down

我正向你挑戰

Here comes the knockout,

這裡的淘汰賽
Until the last round

直到最後一回合
I'm throwing down.

我都會全力以赴
Go start a fire, go start a fight
來點起燃火,開始你的戰鬥

No regrets, this is your life 
不要後悔, 這是你自己的人生

Here comes the knockout,

到這裡來擊倒
Until the last round

直到最後一回合
I'm throwing down.

我都會全力以赴

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Bon Jovi歌詞翻譯 的頭像
    Bon Jovi歌詞翻譯

    Bon Jovi 中文歌詞 歌詞翻譯

    Bon Jovi歌詞翻譯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()