close

October leaves are falling, so am I

十月的葉子正落下..我也是..
A harvest moon is calling me and I know why

收成的月亮正呼喚我..我知道為什麼..
The traffic's like a symphony in blue

這交通就像交響樂

In the autumn air I smell your sweet perfume

在秋天的空氣裡...我聞得到你香甜的香水
I miss you sitting cross legged in this empty room

我想念你叉著腿坐在這個空蕩蕩的房間裡
Yesterdays are eating me alive

昨天正著吞噬著我..

I'm your angel, baby

我是你的天使..寶貝
I've got broken wings

我的雙翼被折斷
I can't walk, I can't run, I can't drop

我不能走,不能跑,不能升降
Until you're next to me, so the only thing

直到你在我的旁邊..這是唯一的事情

You gotta meet me tonight

你今晚必須見見我..
I'm on a last chance train

我在最後機會的火車上
Leave a flower the station

離開花車站
I know my destination

我知道我的目的地
Love bring me home again

愛再次把我帶回家

You try to reach me but I've sailed away

你試著去明白我但我卻溜走了
You tried to read me but my words got in the way

你試過去讀我的心..但我的話卻阻礙了
The music's over but the dance has just begun

音樂完結了..但舞蹈卻剛剛開始..

I wish that I could just get back to Baltimore

我希望我回到Baltimore

You know I'd scratch, I'd claw, I'd scream

你知道我會刮..我會爪..我會尖叫
Till I'm raw, just to fall down at your door

直到我擦傷..為了掉下到你的門前

You gotta meet me tonight

你今晚必須見見我..
I'm on a last chance train

我在最後機會的火車上
Leave a flower the station

離開花車站
I know my destination

我知道我的目的地
Love bring me home again

愛再次把我帶回家

Let the scarecrows laugh coming down the tracks at the broken hearts that don't come back

讓這衣衫襤褸的人在破碎的心上笑了起來..離開了車箱..心傷再也不回來..
'Cause the train has left the station with my pain

因為列車已經帶著我的痛苦離開車站..
Let them forget my name, oh

讓他們忘記了我吧,..

I'm on a last chance train

我在最後機會的火車上..

Sitting here I smoke my nineteenth cigarette

坐著這樣的我抽了19支煙..
Now all that's left are ashes, butts and my regrets

現在所有剩下的就是灰燼..煙蒂和遺憾
It's your taste that I just can't forget

這是你的味道..我始終不能忘記

You gotta meet me tonight

你今晚必須見見我..
I'm on a last chance train

我在最後機會的火車上

Let the scarecrows laugh coming down the tracks at the broken hearts that don't come back

讓這衣衫襤褸的人在破碎的心上笑了起來..離開了車箱..心傷再也不回來..
We'll be laughing at them, crying in the rain

我們會嘲笑他們...在雨中哭泣
It's you and I again, oh

若我和你再次相遇..

You gotta meet me tonight

你今晚必須見見我..
I'm on a last chance train

我在最後機會的火車上
Leave a flower the station

離開花車站
I know my destination

我知道我的目的地
Love bring me home again

愛再次把我帶回家

I'm on a last chance train

我在最後機會的火車上
It's gonna bring me home to you

準備帶我回你的家;裡
Oh, the last chance train

最後機會的火車
Coming through, my babe

即將來到了..我的寶貝..
This time I'm coming through

就是這個時刻..
Coming through

即將來到了

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()