close

Hello, baby, it's only me

你好.寶貝..這只有我
I know you're tired, it's been a long hard week

我知道你很累了..這一個漫長的一周
I was thinking maybe if you ain't got no plans

我在想如果你沒有任何計劃..
I just wanna be your man

我只是想成為你的男人..
Tonight, I wanna be your man

今晚..就讓我來成為你的男人吧..

I know what you're thinking that you've got your doubts

我知道你在想什麼..你有你的疑惑
I'm the only one that knows what your dreams are about

我是唯一一個知道你的夢想的人,,,
If you say no, then I will understand

如果你說不,我也會明白的.,,
I just wanna be your man

而我只是想成為你的男人..
Tonight, I wanna be your man

今晚..我想成為你的男人..

And all I want is to dream out loud

我所想的只有讓這一切成真
We used to think we had it all worked out

我們曾經認為都已經解決了這一切
I know that you don't want to be alone

我亦知道你不會想自己孤獨一個
The streets outside are so damn cold

這外面的世界上真的很冷酷...

You still ever think of you and me as 'us'

你是否仍然將我和你說成"我們"
Or is it another thing we let die and turn to dust?

或是相反...我們已經讓它枯萎了而化作了塵土?
I wasn't there to clean the cuts, yeah

我過去不在你身邊悉心照料這傷口...沒錯
I was the one who got caught in the ruts

我就是那個你不再留戀的人()
I was just thinking maybe if you got no plans

我想著如果你沒有任何計劃..
I, I just wanna, tonight, I wanna be your man

我..我只想..今晚..我想成為你的男人..

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()