close

People people everywhere

人們無處不在
There's revolution in the air

有革命存在這空氣中
Protest signs and people walking

人們舉著抗議標誌走
Talking heads on TV talking

口才一流的領導者在電視上說話
Pick a team, choose your side

挑選一個團隊留在你的身邊
Ain't no room for compromise

沒有妥協的餘地
We're running out of better days

我們的好日子愈來愈遠
Brother all I'm trying to say

兄弟..我想說的是....

You see black and I see white...

你看到黑而我看到白
No two hearts can beat the same

沒有兩顆心能一起跳動
In a world of many colors

在這五光十色的世界
There's a little touch of grey

卻有一些灰色地帶
I say wrong when you say right

當你認為對的時候我卻說是錯
Different faces different names

不同的面孔有不同的名字
Brother brother brother

朋友,兄弟
It's ok to say: hey hey hey

說出來沒問題的
I see things with a little touch of grey

我看事情都會有點灰

If I whisper will you listen

如果我細聲說你會聽嗎?
Will I answer if you scream

如果你喊出來我會答覆你嗎?
Politics and bad religion

政治和不良的宗教
Took a hammer to the dream

拿錘子慢慢把夢想建立起來
Everybody loves their children

所有人都愛自己的孩子
Forgiveness and a second chance

都有寬恕和機會
One more thing we got in common

還有一樣我們是共識的
Ain't love why we do this dance

若然沒有愛..我們為什麼做這件事?
Ain't love why we do this dance

若然沒有愛..我們為什麼做這件事?

You see black and I see white...

你看到黑而我看到白
No two hearts can beat the same

沒有兩顆心能一起跳動
In a world of many colors

在這五光十色的世界
There's a little touch of grey

卻有一些灰色地帶
I say wrong when you say right

當你認為對的時候我卻說是錯
Different faces different names

不同的面孔有不同的名字
Brother brother brother

朋友,兄弟
It's ok to say: hey hey hey

說出來沒問題的
I see things with a little touch of grey

我看事情都會有點灰

I believe there's train still coming

我相信火車仍然在來的路上
I believe there's room on board

我相信在船上還有房間
Break the chains and raise your hands up

掙脫鎖鏈..舉起你的雙手

Be the change we're looking for

改變...就是我們正在尋找的

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()