close

 

I used to be the kind of guy

我習慣了這一種性格
Who'd never let you look inside

是誰都永不會讓你看到內心的人
I'd smile when I was crying

當我哭的時候我會笑
I had nothing but a life to loose

我除了自己之外什麼也沒有
Thought I had a lot to prove

想過我有過很多證明
In my life there's no denying

在我的生命裡沒有否認這詞

Goodbye to all my yesterdays

再見了我所有的昨日
Goodbye, so long, I'm on my way

再見了....很長.....我在我的旅途中

I've had enough of cryin'

我已經哭夠了
Bleedin', sweatin', dyin'

流血流淚流汗
Hear me when I say

當我說話時留心聽....
Gonna live my life everyday

我每天用自己的方式去生活
I'm gonna touch the sky

我要去觸碰天空
And I spread these wings and fly

我傳告這些翅膀去飛翔
I ain't here to play

我在這裡不是玩的
I'm gonna live my life everyday

我每天用自己的方式去生活

Change, everybody's feeling strange

轉變,每個人都感到陌生
Never gonna be the same

沒有事情再一樣
Makes you wonder how the world keeps turning

使你不再知道地球怎樣轉動
Life, learning how to live my life

人生,就是要學習怎樣活出自己的風格
Learning how to pick my fights

學習怎樣挑戰自己
Take my shots while I'm still burning

我仍然在燃燒就大膽試試

Goodbye to all those rainy nights

再見了這些下雨的晚上
Goodbye, so long, I'm moving on

再見了...我向前行了,不再逗留過去

I've had enough of cryin'

我已經哭夠了
Bleedin', sweatin', dyin'

流血流淚流汗
Hear me when I say

留意了,當我說....
Gonna live my life everyday

我每天用自己的方式去生活
I'm gonna touch the sky

我要去觸碰天空
And I spread these wings and fly

我傳告這些翅膀去飛翔
I ain't here to play

我在這裡不是玩的
I'm gonna live my life everyday

我每天用自己的方式去生活

Hit the gas, take the wheel

踩油門向前滾動
I've just made myself a deal

我與自己做個交易...
There ain't nothing gonna get in my way

這裡沒有什麼可以再阻擋著我的路
Everyday

每一天!

Goodbye, so long, I'm moving on

I've had enough of cryin'

我已經哭夠了
Bleedin', sweatin', dyin'

流血流淚流汗
Hear me when I say

留意了,當我說....
Gonna live my life everyday

我每天用自己的方式去生活
I'm gonna touch the sky

我要去觸碰天空
And I spread these wings and fly

我傳告這些翅膀去飛翔
I ain't here to play

我在這裡不是玩的
I'm gonna live my life everyday

我每天用自己的方式去生活

I, oh I, oh I, I'm gonna live my life everyday
I (gonna touch the sky), oh I (spread these wings and fly), oh I
I'm gonna live my life everyday
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()