Come on up to our house

過來到我們的房子
Let us make you feel at home

讓我們使你有在家的感覺
Come on up to our house

過來到我們的房子
I will leave the porch light on

我會留下門廊的燈照著

I wish tonight would last forever

我希望今晚會直到永遠
And it would never end

它永遠都不會完結
We were introduced as strangers

我們曾如同陌生人被介紹
Now we're leaving here as friends

但現在我們如同朋友離開這裡

Every word that you speak is a melody

你說的每一個字都是一個旋律
As we're writing the songs of our lives

如同我們正將我們的生活寫成歌曲
Everyone knows we don't want to go home

大家都知道我們不想回家
But we can't stay here tonight

但我們今晚不能留在這裡

Come on up to our house

過來到我們的房子
Let us make you feel at home

讓我們使你有在家的感覺
Come on up to our house

過來到我們的房子
I will leave the porch light on

我會留下門廊的燈照著
All are welcome at our table

歡迎大家來到我們的桌子前
You could never stay too long

你或許不會留在這裡很久

Come on up to our house

過來到我們的房子
I will leave the porch light on

我會留下門廊的燈照著

You could tell me your life story

你可以告訢我你生活的故事
I could finish every line

我可以完成每一句
The one about hurt and the heartache,It still gets me every time

這一個關於傷害和心醉...它仍然每次都傷害到我

Every word that you speak is the harmony

你說的每一個字都是和諧
To the song that I'm singing inside

我在唱出這裡歌裡面的含意

Everyone knows we don't want to go home

大家都知道我們不想回家
But we can't stay here tonight

但我們今晚不能留在這裡

Come on up to our house

過來到我們的房子
Let us make you feel at home

讓我們使你有在家的感覺
Come on up to our house

過來到我們的房子
I will leave the porch light on

我會留下門廊的燈照著
All are welcome at our table

歡迎大家來到我們的桌子前
You could never stay too long

你或許不會留在這裡很久

Come on up to our house

過來到我們的房子
I will leave the porch light on

我會留下門廊的燈照著

I wish tonight would last forever

我希望今晚會直到永遠
Cause I ain't good at saying goodbye

因為我不太善於說再見

Everyone knows we don't want to go home

大家都知道我們不想回家
But we can't stay here tonight

但我們今晚不能留在這裡

Come on up to our house

過來到我們的房子
Let us make you feel at home

讓我們使你有在家的感覺
Come on up to our house

過來到我們的房子
I will leave the porch light on

我會留下門廊的燈照著

For the restless and the weary

對於不安和疲倦
You will never be alone

你永遠不會感到孤獨

All are welcome at our table

歡迎大家來到我們的桌子前
You could never stay too long

你或許不會留在這裡很久

Come on up to our house

過來到我們的房子
I will leave the porch light on

我會留下門廊的燈照著

Come on up to our house
Let us make you feel at home
(Come on up to our house)
Come on up to our house
I will leave the porch light on
(Come on up to our house)
Come on up to our house
Let us make you feel at home
(Come on up to our house)
Come on up to our house

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Kahei2007 的頭像
    Kahei2007

    Bon Jovi 中文歌詞 歌詞翻譯

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()