undefined


Try to walk on water
試試在水面上走
You'll sink just like a stone
你會就像塊石頭下沉
Said you'd get home early
說過你會早點回家
But you always stay too long
但你總會留很久
You got all the answers, but the answers are all wrong
你之前所得到的答案都是錯的

I can't save me from my sins
我不能從我的罪中救我
Innocence my long lost friend
天真無情己經是我失去很久的朋友
No wind no rain can wash away
無風無雨能把它沖走
These hallowed words my mouth won't pray
這些神聖的詞我的不會用我嘴巴說出
You fly you fall
你上升你跌倒
Life is beautiful
生活也是美好的

She's there to lift me up
她經常扶我起來
But I only let her down
但我總會令她失望
A guilty king
我這個最無能的人
Wears a broken crown
戴著破爛的皇冠
She's sweet forgiveness
但有她甜美的寬恕
In a lonesome lost and found
就在一個寂寞的失物招領處找回我
I can't save me from my sins
我不能從我的罪中救我
Innocence my long lost friend
天真無情己經是我失去很久的朋友
No wind no rain can wash away
無風無雨能把它沖走
These hallowed words my mouth won't pray
這些神聖的詞我的不會用我嘴巴說出
You fly you fall
你上升你跌倒
Life is beautiful
生活也是美好的


New gets old
新變舊
The night gets cold
夜變冷
The sad goodbye
傷心的告別
Life is beautiful
生活也是美好的

The sky is cracked
破裂的天空
We can't go back
我們不能回到那時
Dry your eyes
擦乾你的眼睛
Life is beautifu
l生活是美好的


I can't save me from my sins
我不能從我的罪中救我
Innocence my long lost friend
天真無情己經是我失去很久的朋友
No wind no rain can wash away
無風無雨能把它沖走
These hallowed words my mouth won't pray
這些神聖的詞我的不會用我嘴巴說出

New gets old
新變舊
The night gets cold
夜變冷
The sad goodbye
傷心的告別
Life is beautiful
生活也是美好的

The sky is cracked
這破裂的天空
We can't go back
我們不能回到那時
Dry your eyes
擦乾你的眼睛
Life is beautifu
l生活是美好的

Life is beautiful

生活就是美好的

 
arrow
arrow

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()