close

If I was your mother 

如果我是你的媽媽
Would you let me hold your hand 

你會讓我牽著你的手嗎?
Would you say you were my baby 

你會說我是你的寶貝嗎?
Would you always be my friend 

你會永遠是我的朋友嗎?

If I was your mother 

如果我是你的媽媽
Could I teach you what's right 

我可以教你什麼是對與錯
Could I tell you stories 

我可以說故事你聽
Maybe tuck you in And kiss you sweet goodnight 

或許哄你睡著然後吻你說晚安

Tell me what I got to do 

告訴我應該做什麼
To make my life mean more to you 

去讓我對你有來說更有意義
I could get so close it's true 

我可以更親密..這是真的
If I was your mother 

如果我是你媽媽的話

Would you always believe me 

你會永遠相信我嗎?
'Cause I'd wake up in the middle Of the night

因為我可以在半夜中起來
Just to see if you need me 

當你需要看到我的時候

Tell me there's no mother 

告訴我媽媽不在這裡
To who you're telling your secrets 

你會把你的秘密告訴誰
And would you tell me 

而且你願意告訴我
'Bout all the boys you been 

你每一次的男朋友
Bringing home to meet me 

都帶回來見一見我

Tell me what I got to do 

告訴我應該做什麼
To make my life mean more to you 

去讓我對你有來說更有意義
I could get so close it's true 

我可以更親密..這是真的
If I was your 

如果我是你的

Mother, mother 

媽媽..媽媽

If I was your 

如果我是你的
Mother, mother 

媽媽..媽媽

When love is blood 

當相愛是血緣關係
You're never on trial 

你永遠不會被考驗
Love don't get deeper Than a mother & child 

愛卻不會比母子關係更親
Oh baby, I got to get that Close to you 

噢,,,寶貝..我必須要有與你這種親密

Tell me what I got to do 

告訴我應該做什麼
To make my life mean more to you 

去讓我對你有來說更有意義
I could get so close it's true 

我可以更親密..這是真的
If I was your 

如果我是你的

Tell me who I got to be 

告訴我到底要成為誰
To make you a part of me 

才可以讓你成為我的一部分
There's no one else you'd ever need 

那這裡就不會再有人你需要的
If I was your 

如果我是你的

Mother, mother 

媽媽..媽媽

If I was your mother 

如果我是你的媽媽
Mother, mother 

媽媽..媽媽

Mother, mother 

媽媽..媽媽
If I was your mother 

如果我是你的媽媽
Mother, mother

媽媽..媽媽

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()