close

They say that no man is an island 

他們說,,沒有人是一個孤島
And good things come to those who wait 

還有...好的事情總留給那些等待的人
But the things I hear are there just to remind me 

但我聽到有些事卻只是提醒著我
Every dog will have his day 

每隻狗也有他的日子...

The spirits, they intoxicate me 

那些精神..他們已經使我陶醉..
I watched them infiltrate my soul 

我看著它們滲入我的靈魂
They try to say it's too late for me 

他們試著對我說這已經很遲了
Tell my guns I'm coming home 

告訴我的槍..我要回家了

I swear I'm gonna live forever 

我發誓..我要活得長久
Tell my maker he can wait 

告訴衪...祂可以等等
I'm riding somewhere south of heaven 

我來到天堂南方的某個地方
Heading back to Santa Fe 

正返回Santa Fe 
It's judgment day in Santa Fe 

這是Santa Fe的審判日

Once I was promised absolution 

曾經有一次我被豁免
There's only one solution for my sins 

只有一個辦法能解除我的罪
You gotta face your ghosts and know with no illusions 

你必須心無遐想面對自己的靈魂和理解
That only one of you is going home again 

只有你自己一個回家多一次

And I blame this world for making a good man evil 

我責怪這世界使一個好人變成魔鬼
It's this world that can drive a good man mad 

這個世界能使一個好人瘋狂
And it's this world that turns a killer into a hero 

還有這個世界卻把一個殺手變成英雄
Well I blame this world for making a good man bad 

所以我責怪這個世界能使一個好人變壞

Now I ain't getting into heaven if the devil has his way 

現在如果魔鬼有衪的方式..我不會進入天堂
I swear I'm gonna live forever 

我發誓我要活到永遠
Heading back to Santa Fe 

返回Santa Fe 
Got debts to pay in Santa Fe 

把Santa Fe 所欠的債還清
It's judgment day in Santa Fe 

這是Santa Fe的審判日
Lord have mercy 

求主憐憫

[Guitar solo]

So I save a prayer when I need it most 

所以我現在先留著我的禱告..當我最需要它的時候
To the Father, Son and the Holy Ghost 

給天父..聖子..和聖靈
And sign it from a sinner with no name 

用沒有名字的罪人來寫上句子
When I meet my maker 

當我見到衪時
Will he close the book on the hearts I broke and the lives I took ? 

衪會不會在我破裂的心上和我拿走的生命把書完結?
Will he walk away 'cause my soul's too late to save ? 

衪會不會離開...因為我的靈魂太遲被獲救?

Now I ain't getting into heaven if the devil has his way 

現在如果魔鬼有衪的方式..我不會進入天堂
I swear I'm gonna live forever 

我發誓我要活到永遠
Heading back to Santa Fe 

返回Santa Fe 
Got debts to pay in Santa Fe 

把Santa Fe 所欠的債還清
It's judgment day in Santa Fe 

這是Santa Fe的審判日

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()