close

undefined

 

Now that you're gone, I can see  

現在你走了...我可以看到
what Was going on and how you lied 

這是什麼一回事..你是如何說謊
When you'd said you'd never love again 

當你說你不會再次去愛別人

Friends telephone and they say 

但朋友他們打電話給我說
You weren't out alone last night 

昨天你不是獨自一人
Can't you see that this broken heart 

你沒有看到這破裂的心
Is killing me 

就像在殺掉我一樣

Another night is falling 

另一夜的來臨
And now my heart is calling you back to me 

但我的心卻叫你回來我的身邊

[Chorus:]
Come back cause I need your love 

回來吧.,因為我很需要你的愛
Come back got to have your love 

回來吧...我必須要有你的愛.....
Come back bring your loving back to me 

回來吧..回來繼續去愛我吧...
Come back cause it's been so long 

回來吧...因為已經很久了,,,,
Come back, and my love's still strong 

回來吧....我對你的愛仍然很深很深
Come back bring your loving back to me 

回來吧..回來繼續去愛我吧...

You play with words play with love 

你巧妙運用說話方式...你玩弄愛
It's just your silly way 

這是你愚蠢的方式
I'm a fool cause I need you by my side again 

我真是很傻....我很需要你再次在我的身邊...

Now it's too late

現在已經太遲了....
you walk by With another man 

你與另一個男人在漫步..
And I stand alone 

而我卻獨自一人...
Cause I know that you're not coming home 

因為我知道....你是不會再回來的...

Another night is falling 

另一夜的來臨

And now my heart is calling you back to me 

但我的心卻繼續叫你回來我的身邊

[Chorus]

Another night is falling 

另一夜的來臨
And now my heart is calling you back to me 

但我的心卻繼續叫你回來我的身邊

[Chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()