After the smoke clears

煙霧消散後..

When it's down to you and I 

當它來臨到我和你之中..
When the sun appears 

當太陽出現之時
And there's nothing left but goodbyes 

除了再見之外....就再沒其他剩下了,.
We'll just turn and walk away 

我們轉身就離開,,
How could we let it end like this 

我們怎麼會讓它像這樣結束的?
Just turn and walk away 

就只轉身離開...
Should we seal it with a kiss 

我們不是應該用一個吻來讓我的之間的愛封存好的嗎?

It's too late 

但..一切都太遲了,,.
Now you're out and on the run 

現在你已經匆忙離開了...
It's too late 

都太遲了,,.
Held up in love without a gun 

維護著沒有火花的愛情.,,,

[Chorus]
Silent night 

在這沈寂的晚上..
We hold up our candle light 

我們維護著我們的蠟燭
Silent night 

在這沈寂的晚上..
The night our love died 

在這晚我們的愛情死了...
No words to say 

沒有任何說話說出口
And we're both too tired to fight 

我們都很累了..不想再鬥下去了...
Just hold me close and don't let go... 

只需緊緊的擁抱著我..不要放手離開...

It was all so simple when 

在之前...這一切都其實很簡單..
You were to be queen and I'd be your king 

你做了我的女人而我是你的男人
I guess those dreams got lost 

我想...這些夢都已經失去了...
Cause baby you're still you and I'm still me 

因為寶貝,,,你仍然是你..我仍然是我..
Now letting go 

現在慢慢放手離開..
It's always the hardest part to fight 

這永遠都是最難渡過的一戰...
When we both know 

當我們都知道..
We're just two more victims of the night 

我們都是只是這晚上的另外兩位受害者...

It's too late 

這一切都太遲了,,.
Too late to wonder why 

太遲明白到了為什麼會這樣,,,
Much too late 

遲了非常多,,,
To save a love that's died. 

去保存這死去的愛情...

[Chorus]

Just hold me close and don't let go... 

只需緊緊的擁抱著我..不要放手離開...

After the smoke clears

煙霧消散後..

When it's down to you and I 

當它來臨到我和你之中..
When the sun appears 

當太陽出現之時
And there's nothing left but goodbyes 

除了再見之外....就再沒其他剩下了,.

Silent night 

在這沈寂的晚上..

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Kahei2007 的頭像
    Kahei2007

    Bon Jovi 中文歌詞 歌詞翻譯

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()