undefined

There's a room at the end of the world

在世界的盡頭有間房
Where my secrets go to hide

在哪裡我的祕密可以隱瞞?
There's a room at the end of the world

在世界的盡頭有間房
Where I'll wait for you tonight

今晚我去哪裡等你?

Where the roads all go to end

哪裡的路會通向盡頭?
Where lost Valentines get sent

在哪裡會得到失去了的情人節?
Where a rose comes back to life

在哪裡玫瑰會復活?
Where young love never dies

在哪裡幼嫩的愛情不會消逝?
Where we never say goodbye

在哪裡我們永遠不會說再見?

Don't say no, just give in

不要說不,只需嘗試
Close your eyes, there's no sin

閉上你的眼睛,這裡沒有罪惡.....
Don't hold back, just let go

不要去阻擋...只要放手
Take your time, take it slow

不用著急...慢慢來...
It's me and you in our room at the end of the world

只有我和你在我們世界的盡頭的房間

There's a room at the end of the world

在世界的盡頭有間房
Where your memories are safe

在哪裡你的回憶會得以保存?
There's a room at the end of the world

在世界的盡頭這間房
Just gotta have some faith

只須有點信心

Where all prayers go to be heard and the truth will have its turn

在哪裡所有的禱告會被聽見?真理會有它的動向?
Take a look into these eyes, there's no place I'd rather be tonight

看著這雙眼睛...我寧願是今晚
No place I'd rather be tonight

我寧願是今晚

Don't say no, just give in

不要說不,只需嘗試
Close your eyes, there's no sin

閉上你的眼睛,這裡沒有罪惡.....
Don't hold back, just let go

不要去阻擋...只要放手
Take your time, take it slow

不用著急...慢慢來...

It's me and you in our room at the end of the world

只有我和你在我們世界的盡頭的房間

There's no looking back in our room

在我們的房間裡沒有回味過去
Fade to black

漸漸消失在黑暗中

There's a room at the end of the world

在世界的盡頭這間房

That I hang on to

我堅持下去
There's a room at the end of the world

在世界的盡頭這間房
Where I wait for you,

我在哪裡等你?
I'll wait for you

我會等你的

Don't say no, just give in

不要說不,只需嘗試
Close your eyes, there's no sin

閉上你的眼睛,這裡沒有罪惡.....
Don't hold back, just let go

不要去阻擋...只要放手
Take your time, take it slow

不用著急...慢慢來...
It's me and you in our room at the end of the world

只有我和你在我們世界的盡頭的房間

Where I wait for you in our room

我會在我們的房間等你的
Dreams are coming true in our room

在這裡我們的夢想都會被實現
It's just me and you in our room.
在我們的房間裡只有我和你....

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Kahei2007 的頭像
    Kahei2007

    Bon Jovi 中文歌詞 歌詞翻譯

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()