Welcome to another hard night

歡迎來到另一個艱辛的夜晚
You made it through another day

你結束了那一個早上
Sit at the counter counting tips

坐在櫃檯裡數數小費
Can't count on nothing else these days

在這些日子裡不能去指望些什麼
Don't want to go home to the T.V.

不想回家看看電視
Don't want to go down to some bar

也不想去酒吧

You grab a blanket,

你拿出毯子
Put the top down

在頭上包著
And go driving in your car

去開走你的車子
Though your bed's as warm as January

雖然你的床如同一月般溫暖
On this cold December's night

在這個十二月寒冷的晚上

Close your eyes love

閉上你的雙眼去愛
Sleep safe and sound tonight

安心的睡眠與夜間上的音色
Cause blind love

因為盲目的愛
Is guiding every step I take

指引我所走的每一步
It's one less I got to make

至少這一點我必須要做
Till I find my way home try love

直到我找到我回家的路

Welcome to another morning

歡迎來到另一個早上
The sun's still shining, but it's grey

陽光仍然照耀,但卻是灰色的
Get out of bed now sleepy head

現在帶著困倦的頭起床了
You'd give an arm to hear him say

你願意給予擁抱來聽他說的話嗎
Oh, and no one said that it'd be easy

沒有人說這很容易
But no one said it'd be this hard

但沒有人說這會是這麼難

Close your eyes love

閉上你的雙眼去愛
Sleep safe and sound tonight

安心的睡眠與夜間上的音色
Cause blind love

因為盲目的愛
Is guiding every step I take

指引我所走的每一步
It's one less I got to make

至少這一點我必須要做
Till I find my way home try love

直到我找到我回家的路

If there's an patron saint of blind love

如果這裡有一個盲目的愛的守護神
I hope he keeps me on your mind, love

我盼望他會讓我保存在你的腦海中
With every moment I'm away

隨著每一刻我走的路上
We're getting closer to the day

我們越來越接近的一天
We'll never have to say goodbye, love

我們永遠都不會說再見

These days it's hard for me

這些天對我來說很艱辛
To feel the sand beneath my feet

去感覺我腳下的沙
With this gunny sack and boots on

與這麻包袋和鞋子上
Oh, but no one said this would be easy

但沒有人說這很容易
And no one said it'd be this hard

沒有人說這將是這麼難

Close your eyes love

閉上你的雙眼去愛
Sleep safe and sound tonight

安心的睡眠與夜間上的音色
Cause blind love

因為盲目的愛
Is guiding every step I take

指引我所走的每一步
It's one less I got to make

至少這一點我必須要做
Till I find my way home try love

直到我找到我回家的路

If there's an patron saint of blind love

如果這裡有一個盲目的愛的守護神
I hope he keeps me on your mind, love

我盼望他會讓我保存在你的腦海中
With every moment I'm away

隨著每一刻我走的路上
We're getting closer to the day

我們越來越接近的一天
We'll never have to say goodbye, love


With our blind love
Blind love

Welcome to another hard night
You made it through another day
 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Kahei2007 的頭像
    Kahei2007

    Bon Jovi 中文歌詞 歌詞翻譯

    Kahei2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()